om mig.

hejhej läsare!
skaffat ny blogg.. ganska dumt eftersom att jag inte fattar hur man ska göra, blogg.se har ju gjort om, men ska försöka!

Jag heter vicky, jag är tolv, snart tretton år och då är jag alltså född 99.
Jag bor i en liten ort utanför stockholm med super fin familj, och vänner!
På fritiden är jag med kompisar, spelar innebandy och lyssnar på en mängd musik.
Min förra blogg www.aboutvicky.blogg.se krashade lite smått och därför bestämde jag mig för att börja blogga här! undrar ni nåt är det bara att fråga, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skiiit fin

2012-06-26 @ 08:45:40
Postat av: Sofie

Skiit finA ögon du har! <3

Svar: åh, vad glad jag blir! detsamma, du har har jätte fina ljusa! <3
aboutvicki.blogg.se

2012-06-26 @ 08:46:11
URL: http://sofiehellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0