lista you know :)

ALLMÄNT...
Namn: Victoria Morales
Piercingar: öronen
Tatueringar: nix.
Längd: 1588 mm :D
Skostorlek: 37
Hårfärg: nån slags mellan-brun.
Är du kär i någon: nah..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i u.s.a!
Tänker du på självmord: NEJ!
Tycker andra att du är attraktiv: hur ska jag veta? :)
Vilken parfym använder du: nån från spanien, den där vanilj från h&m som alla har och en juicy couture.
Vad är du rädd för: plasthajar, kryp, myggor och myyycke mer!
Gillar du att tvätta: asså.. ne, det är ju inte roligt precis..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Si

 

SENASTE...
Film du hyrde: allt för min syster.
Film du köpte: minns inte.
Låten du lyssnade på: Justin bieber - maria.
Låten du laddade ner: no idea.
Personen du ringde: Moa Nuttellaunge.
TV program du tittade på: Fringe, haha.
Personen du tänkte på: tänker på en massa.
 
FAVORIT...
Mat: kyckling.
Låt: Justin bieber ft. nicki minaj - Beauty A Beat.
Sak att göra: Umgås med nära & kära, blogga, shoppa (när man har mycket pengar) osvosv!
Sport: Vet inte, innebandy tror jag.
Dryck: Coke, oboy, or water.
Kläder: Tjocktröjor!
Film: Secret Life Of Bees, Titanic, Never say Never och madagaskar!
A
NTAL...
Gånger du varit kär: en halv gång.. höh.
Gånger ditt hjärta brustit: ingen.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte :s
Gånger ditt namn varit med i tidningen: only once.
Ärr du har på kroppen: några på mina knän, ett i mitten av pannan, en på den där lilla biten mellan näsan och överläppen och sen en på min fot.
 
SENASTE...
Bok du läste: Syskonkärlek i think.
Personen du fick mail av: youtube, eller jag vet inte.
Personen du fick brev av: Min mormor, haha.
Personen du fick sms av: Nicole.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll.
 
ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Kollat på fringe, duschat, myst med min hund och latat mig..
Var det kul: mja..
Hur tidigt stiger du upp: elva, hehe.
Gillar du att slåss: ne.
Vad ska du göra ikväll: Kolla på film, och sova :) 
Är du seriös: Va? ja.. tror det iallafall?
Vad är du allergisk mot: Jag är känslig mot pollen och söta parfymer.
Var har du ont: min hand.
Använder du hårspray: ibland.
Kan du stå på händer: noh.
Favorit serie: allt som är spännande eller roligt!
 
ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Oh ja!
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Glad och rädd.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Min mami.
Vad dansar du till: MUSIC
Stockholm är: AWESOME!
Göteborg är: ett ställe jag aldrig varit på.
Kan du sjunga: nope, men vad jag önskar!
Mer värt än guld: Min familj och mina vänner.
Spaghetti eller makaroner: makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: bahamas baby.
Ska bli skoj: åka utomlands! mihi..
Ska inte bli skoj: skolan börjar om 54 dagar.
Sparar till: rayban solglasögon polaroid och systemkamera.
Väntar på: Att åka utomlands.
Pålägg som gäller: på vad?
Dagens dryck: Oboy.. hehe.
Bil: Porshe, eller nån fet och snygg bil!

Kommentarer
Postat av: puskis

Eftersom vi som är på Malta kommer ringa väldigt mycket till varandra så blir det billigare om alla har ett maltetiskt simkort & jag har iphone & kan ej byta mitt simkort där i så måste jag ta med mig en gammal telefon =)

Svar: aha, då förstår jag!skönt att åka dit på språkresa!
ha de grymt :)
aboutvicki.blogg.se

2012-06-29 @ 23:02:20
URL: http://loovisapuskas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0