trött tjej åker bort.

hej finaste!
ligger i min säng och packar ner lite grejer i min väska, ska ju åka bort imorn natt, men måste hinna träffa några, fixa mig och så så av den anledningen packar jag ner dom sista grejerna idag ^^ hursomhelst så vet jag att jag blogga sämst, så tänkte ha med lite inspirations bilder som jag kan ställa tidinställt varje dag under kanske.. två veckor? men sen kom jag på att det blir bara ännu jobbigare att sitta och göra fjorton inlägg med bilder på endast inspirations bilder och inget annat. Ska iallafall skriva upp en lista med grejer som måste köpas innan vi åker, puss,

 
ja.. vad ska man säga? ca två år sen, lockigt hår och typ världen fulaste rosett..
glad att man förändras (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0